Politika vrácení peněz

💰 Politika vrácení peněz

Datum aktualizace: 31. července 2025


1. Údaje o obchodu

Tomasz Piłat
DIČ: 6621826403
E-mail: tommyecomkontakt@gmail.com


2. Právo na odstoupení od smlouvy

2.1. Zákazník – spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, bez uvedení důvodu, v souladu s článkem 27 zákona o ochraně spotřebitele.
2.2. Pro uplatnění práva na odstoupení je nutné zaslat písemné prohlášení na e-mail: tommyecomkontakt@gmail.com před uplynutím 14 dnů od převzetí zboží. Vzor formuláře je k dispozici na stránkách obchodu, jeho použití však není povinné.
2.3. Právo na odstoupení se nevztahuje na případy uvedené v článku 38 zákona o ochraně spotřebitele, zejména pokud:

  • produkt byl vyroben na zakázku nebo personalizován,

  • jde o zboží rychle podléhající zkáze (např. potraviny),

  • byl otevřen hygienický produkt (např. kosmetika),

  • byl otevřen zapečetěný nosič dat (např. CD/DVD).


3. Podmínky vrácení zboží

3.1. Vrácení zboží je možné, pokud:

  • zboží nebylo použito, poškozeno ani jinak porušeno,

  • je v původním, nepoškozeném obalu (pokud ho mělo),

  • je přiložen doklad o nákupu (např. potvrzení objednávky).

3.2. Obchod může odmítnout přijetí vráceného zboží, pokud nejsou splněny výše uvedené podmínky.
3.3. Zákazník jako dovozce odpovídá za celní formality při vrácení zboží, pokud dodavatel nepoužívá systém IOSS. Informace o nákladech na vrácení jsou uvedeny před odesláním objednávky.


4. Náklady na vrácení

4.1. Náklady na odeslání zboží zpět, včetně případných celních poplatků a daní, hradí zákazník, pokud obchod nerozhodne jinak.
4.2. Obchod vrací pouze částku zaplacenou za produkt (včetně DPH, pokud byla zahrnuta v systému IOSS). Náklady na původní dopravu se nevracejí.


5. Postup při vrácení

5.1. Pro nahlášení vrácení zboží je třeba zaslat e-mail na adresu tommyecomkontakt@gmail.com s uvedením čísla objednávky, kontaktních údajů a prohlášení o odstoupení.
5.2. Po obdržení žádosti poskytne obchod adresu pro vrácení. Zboží je nutné odeslat do 14 dnů od nahlášení, na náklady zákazníka.
5.3. Zákazník odpovídá za organizaci přepravy a případné celní formality.


6. Vrácení peněz

6.1. Obchod provede vrácení peněz do 14 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží a potvrzení splnění podmínek vrácení.
6.2. Vrácení peněz proběhne stejnou platební metodou, jakou byl nákup zaplacen, pokud nebude dohodnuto jinak.
6.3. Obchod si vyhrazuje právo pozdržet vrácení peněz do doby, než bude zboží přijato a zkontrolováno.


7. Reklamace

7.1. Zákazník může uplatnit reklamaci v rámci zákonné odpovědnosti za vady v souladu s občanským zákoníkem (§ 2099–2117).
7.2. Reklamaci je nutné podat do 2 let od doručení zboží, zasláním e-mailu na adresu tommyecomkontakt@gmail.com.
7.3. Reklamační hlášení by mělo obsahovat: číslo objednávky, popis vady, kontaktní údaje a fotografie (pokud jsou k dispozici).
7.4. Reklamace jsou vyřizovány do 14 pracovních dnů od obdržení kompletního hlášení. Pokud je nutný kontakt s dodavatelem, lhůta může být prodloužena na 30 dní – zákazník bude informován.


8. Stažení produktu z trhu

8.1. V případě zjištění ohrožení bezpečnosti produktu obchod stáhne výrobek z trhu v souladu s nařízením GPSR.
8.2. Zákazníci budou informováni e-mailem o postupu vrácení. Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
8.3. Oznámení týkající se bezpečnosti produktů zasílejte na adresu tommyecomkontakt@gmail.com – odpověď bude poskytnuta do 24 hodin.


9. Doplňující ustanovení

9.1. Obchod si vyhrazuje právo aktualizovat tuto Politiku vrácení peněz. Aktuální verze je vždy k dispozici na stránkách obchodu.
9.2. Spory vyplývající z vrácení a reklamací budou řešeny soudem příslušným podle sídla obchodu, pokud právní předpisy nestanoví jinak.